نیرو‌های سوری روستای «اروم الصغرا» را هم آزاد کردند

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌ها در عملیات ضدتروریستی خود در غرب حلب موفق شد روستای «اروم الصغرا» را آزاد کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، یگان‌های ارتش سوریه با هدف قرار دادن گسترده تروریست‌ها، روستای «اروم الصغرا» واقع در غرب حلب را نیز آزاد کردند و به عملیات علیه تروریست‌ها در ”اروم الکبرا» و اطراف آن در حومه غربی این شهر ادامه دادند.

خبرنگار سانا گفت: جاده بین‌المللی حلب به دمشق از سمت ادلب و حماه پس از آزادسازی از سوی ارتش سوریه به طور کامل از وجود تروریست‌ها پاکسازی شده و اکنون در امنیت کامل قرار دارد.

یگان‌های ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود پس از حمله به تروریست‌ها در منطقه ”راشدین ۴» و بیرون راندن آن‌ها از این منطقه، تونل‌های زیرزمینی و تاسیساتی را که مورد استفاده تروریست‌ها قرار می‌گرفت، کشف و منهدم کردند.

خبرنگار سانا گزارش داد: یگان‌های ارتش سوریه عملیات پاکسازی را در منطقه «الراشدین ۴» در غرب حلب انجام می‌دهند. یگان‌های ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه به انجام عملیات خود بر ضد گروهک‌های تروریستی در حومه جنوبی غربی حلب ادامه دادند.

این خبرنگار افزود کرد: واحد‌های ارتش سوریه طی عملیات پاکسازی منطقه الراشدین ۴ شبکه‌ای از تونل‌ها و استحکامات متعلق به تروریست‌ها را کشف کردند.

یگان‌های ارتش سوریه پیشتر به پیشروی‌ها در غرب جاده بین‌‎المللی ادامه دادند و موفق شدند کنترل شهرک‎های «کفرجوم» و «ریف المهندسین» را بعد از درگیری‎های شدید با عناصر جبهه النصره و دیگر گروه‎های تروریستی همپیمان با آن آزاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار