اصفهان دربین مردم سوئیس به عنوان نگین انگشتری ایران زمین شناخته شده است

یکی از فعالان دفاترخدمات مسافرتی کشور سوئیس گفت:اصفهان دربین مردم سوئیس به عنوان نگین انگشتری ایران زمین شناخته شده و می‌تواند به عنوان مرکزی برای توسعه صنعت گردشگری میان ایران و سوییس نیز مرکز توجه فعالان گردشگری قرارگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فدریکوسوماروگا ازفعالان دفاترخدمات مسافرتی کشور سوئیس در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان وفعالان گردشگری اصفهان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: فعالان صنعت گردشگری در کشور سوئیس تمایل زیادی به ایجاد ارتباط میان دو کشور ایران و سوئیس و به ویژه اصفهان دارند تا بتوانند در راستای توسعه این صنعت میان اروپا وغرب آسیاگام بردارند.

او با بیان اینکه مردم اصفهان و سوئیس تعاملات مختلفی درحوزه‌های تجاری داشته اند گفت: اصفهان دربین مردم سوئیس به عنوان نگین انگشتری ایران زمین شناخته شده و می‌تواند به عنوان مرکزی برای توسعه صنعت گردشگری میان ایران و سوییس نیز مرکز توجه فعالان گردشگری قرارگیرد.

او با اشاره به فعال بودن سفارت سوئیس درایران و با توجه به اعتماد چند طرفه که وجود دارد و این سفارتخانه حافظ منافع ایران و کشور‌هایی همچون آمریکا نیز هست گفت: پیشنهاد داده ام تا سفارت سوئیس درحوزه گردشگری نیز به ویژه درزمینه بازاریابی میان اصفهان وسوئیس وارد عمل شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران ۲۳ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شده و تا ۲۶ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.