دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در تهران، جزئیات لیست این شورا در تهران را عنوان کرد.

آخرین جزئیات لیست ایران سربلندبه گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز شنبه در خبرگزاری فارس برگزار شد.

مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در تهران در خصوص ویژگی‌های لیست ایران سربلند گفت: در لیست ایران سربلند ۶ نماینده مجلس داریم که با توجه به سوابق آنها می توانیم از تجربیات آنها در مجلس آینده استفاده کنیم.

او افزود: ۱۱ نفر از افراد برای اولین بار به مسائل محیط زیست را دنبال می‌کنند؛ همچنین در سوابق اجرایی دارای شخصیت‌هایی هستیم که سوابق روشنی دارند.

اقراریان در ادامه گفت: در حوزه پزشکی سه شخصیت می‌توانند کمک‌های خوبی به ما داشته باشند. در حوزه مربوط به تشکل‌های دانشجویی و جوانان هم افرادی را در لیست قرار دادیم.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب افزود: در حوزه مدیریت شهری ۲ نفر را در لیست داریم که به واسطه تجربه ای که در زمینه مدیریت شهری و توانایی حل مشکلات در این زمینه را دارند، گزینه های مناسبی خواهند بود.

او افزود:  در زمینه های اجتماعی، فرهنگی همچنین زنان _ خانواده، رسانه و در نهایت سیاست خارجی هم نفراتی را در لیست داریم که می‌توانند در این اقدامات موثری در حوزه  داشته باشند.

اقراریان اظهار کرد: برای اولین بار دو سهمیه ویژه برای شهرری و اسلامشهر در نظر گرفتیم تا مسائل مربوط به این مناطق را به صورت خاص بررسی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار