استاندار سمنان خبرداد؛

رفع موانع سرمایه‌گذاری تا جای ممکن در استان سمنان

علیرضا آشناگرگفت: موانع سرمایه‌گذاری و صدور مجوز‌ها برای فعالان اقتصادی در بخش صنعت و معدن استان سمنان تا جای ممکن تسهیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی استان سمنان گفت: صدور مجوز‌های سرمایه گذاری در استان طی یکسال گذشته سرعت گرفته است.

او با اشاره به کاغذبازی‌های اداری در روند اعطای مجوز‌های سرمایه‌گذاری، افزود: این مساله سبب زمان‌برشدن فعالیت‎ها در بخش اقتصادی شده بود که اکنون نسبت به گذشته کمتر شده است و با ایجاد سامانه الکترونیک برچیده می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه با تخلفات در روند صادرات و واردات به جد برخورد می‌شود، افزود: سعی شده زمان ارسال و ورود کالا به این استان از طریق گمرک با هدف جلوگیری از هزینه‌ها برای فعالان اقتصادی کوتاه‌تر شود.

او تصریح کرد: با تسهیل روند اداری، رغبت فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان سمنان افزایش یافته است.

آشناگر بیان کرد: استان سمنان در رفع موانع اداری و اعطای مجوز‌های سرمایه‌گذاری به فعالان اقتصادی با تلاش مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط رتبه دوم کشور را دارد.

او ابرازداشت: براساس آمار‌های کشوری، رویکرد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مسیر خدمت رسانی به صنعتگران و فعالان اقتصادی مثبت ارزیابی می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به تکلیف اجتماعی صنعتگران در کنار توجه به تولید، یادآور شد: صنعتگران، اصناف و تمام فعالان اقتصادی این استان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات با توجه به شرایط حاکم بر کشور و توطئه‌های دشمنان علیه نظام، نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار