فرماندار زابل:

حضور گسترده مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کشور را در سطح بین‌المللی بیمه و دشمنان را ناامید می‌کند.

فرماندار زابل: حضور گسترده مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلامرضا گنجی فرماندار شهرستان ویژه زابل در نشست شورای اداری شهرستان زابل اظهار داشت: وزارت کشور دستگاه نظارتی و حاکمیتی است و برگزاری انتخابات و حوادث غیرمترقبه ۲ مسوولیت اجرایی این دستگاه است و تمام دستگاه‌های اجرایی منطقه برای برپایی با شکوه انتخابات باید از تمام توان خود استفاده کنند.

او  بیان کرد: بر اساس قانون مسئولان ادارات در ساعت اداری نمی توانند در ستادهای انتخاباتی کاندیداها حضور پیدا کنند و در ساعت غیر اداری با استفاده از شخصیت حقیقی خود می‌توانند حضور داشته باشند.

فرماندار زابل با انتقاد از وجود برخی مدیران پروازی و مدیرانی که خانواده آنان در این شهرستان نیستند گفت: با این شکل از مدیریت برخی ادارات نمی توان برای توسعه و شکوفایی زابل برنامه ریزی کرد.

گنجی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: حضور پرمعنا و با شکوه مردم سیستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را خلق کرد و پاسخ خوبی به دشمنان داد.

فرمانده سپاه زابل نیز از برگزاری مراسم اربعین سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زابل خبرداد و گفت: این مراسم در روز ۲۷ بهمن همزمان با کرمان در شهرستان زابل نیز برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی همچنین از اعزام ۱۴۵ نفر از مردم انقلابی زابل به مناطق هشت سال دفاع مقدس خبرداد و اظهارداشت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از شاخص های مهم ایرانیان است و همین فرهنگ توانسته بزرگترین هجمه های دشمن به انقلاب و نظام را دفع کند.

 بر اساس اعلام کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شهرستان زابل متشکل از شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۷ نفر در یک هفته مهلت قانونی تبلیغات و با هم رقابت می کنند که در نهایت با آرای مردم ۲ نفر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند که از این تعداد کاندیدا سه نفر زن هستند.

هفت هزار نفر به طور مستقیم متشکل از اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی در حوزه انتخابیه زابل مسوولیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

انتهای پیا/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار