نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

حضور مردم در انتخابات مجلس دشمن را مأیوس می‌کند

عارف گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس مسیر را برای خدمت رسانی مدیران فراهم و دشمن را مأیوس می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح ۵۵ طرح عمرانی در منطقه ۲۲ تهران گفت: من عادت ندارم در مراسم افتتاحیه پروژه شرکت کنم، اما به عنوان رئیس مجمع شهر تهران در نظر داشتم گزارشی از عملکرد این مجمع ارائه کنم، اما چون در بازه انتخابات قرار داریم نباید به این حوزه ورود کنم تا شبهه‌ای ایجاد نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از مردم برای حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تشکر کنم، این موضوع قابل پیش بینی بود و مردم در کنار تمام نقد‌ها به کشور خود پایبند هستند و این حضور حماسی وظیفه مدیران را سخت‌تر می‌کند.

عارف ادامه داد: انتخابات جمعه آینده یکی از مهم‌ترین رویداد‌های سال جاری است و مردم ما یکبار دیگر وفاداری خود را به کشور و انقلاب نشان می‌دهند، زیرا صندوق‌های رأی مسیر توسعه را تبیین می‌کند.

او گفت: در منطقه ۲۲ ما شاهد سرریز جمعیت هستیم که مدیریت شهری باید در مسیر تأمین سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی گام بردارد که خوشبختانه طرح‌های شهری افتتاح شده منطقه ۲۲ در این مسیر است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اقدام‌های خوب مجمع نمایندگان تهران احداث چهار دفتر در شهرستان‌های تهران بود که به ما کمک کرد گامی موثر در مسیر شناخت مشکلات مردم برداریم.

عارف ادامه داد: تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده گامی در مسیر درآمدزایی شهرداری است که به شهرداری در جهت مدیریت شهر بسیار کمک می‌کند.

او گفت: ما در مجمع نمایندگان تهران که پیروز حناچی نیز جزء نمایندگان افتخاری این مجمع است، برای حل مشکلات شهر تهران برنامه راهبردی ارائه کردیم و در مسیر حل مشکل بدهی‌های شهرداری به اعداد و ارقام خوبی دست یافتیم که نمی‌خواهم آن‌ها را ارائه کنم، اما از شهرداری می‌خواهم گزارش خود را در این حوزه ارائه کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: از زمان روی کار آمدن مدیریت شهری جدید در حوزه حمل و نقل گام‌های موثری برداشته شد و یکی از آن‌ها مترو پردیس بود که می‌تواند یک عملکرد موثر در کارنامه مدیریت شهری باشد.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات مجلس مسیر را برای خدمت رسانی مدیران فراهم و دشمن را مأیوس می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار