حزب مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان اعلام کرد؛

در مشهد هماهنگ با شورای اصلاح‌طلبان لیستی نخواهیم داشت

معاون سیاسی دبیرکل حزب مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان گفت: ما در مشهد هماهنگ با شورای اصلاح‌طلبان لیستی نخواهیم داشت و در شهرستان‌ها نیز از فرد و نامزد خاصی حمایت نمی‌کنیم.

در مشهد هماهنگ با شورای اصلاح‌طلبان لیستی نخواهیم داشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید صابریان معاون سیاسی دبیرکل حزب مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان در خصوص عدم ارائه لیست توسط مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان، گفت: در شورای مرکزی در خصوص ارائه لیست بحث شد و خروجی این بود که به جهت اینکه نامزد‌های مورد نظرمان رد صلاحیت شدند طبیعتا ما نیز امکان ارائه لیست نداریم.

او افزود: ما در مشهد هماهنگ با شورای اصلاح‌طلبان لیستی نخواهیم داشت و در شهرستان‌ها نیز از فرد و نامزد خاصی حمایت نمی‌کنیم و اعضای حزب مجمع مشورتی و هواداران ما در شهرستان‌ها می‌توانند به تشخیص خودشان به نزدیک‌ترین نامزد به جریان اصلاح‌طلبی رای دهند.

صابریان بیان کرد: فعالیت‌های انتخاباتی احزاب در چارچوب لیست آن‌ها انجام می‌شود که در شهرستان‌ها سخنرانی و تبلیغ می‌کنند، وقتی لیست نداشته باشیم، فعالیت انتخاباتی نیز نداریم و ستاد و فعالیت‌های انتخاباتی هم نخواهیم داشت.
 
منبع؛ ایسنا

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار