آقایی: فکر نمی‌کردیم ۴ گل به العین بزنیم/ کارت زردم در مرحله گروهی پاک شد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ما برای برد به مصاف تیم العین رفتیم، اما فکر نمی‌کردیم که ۴ گل به این تیم اماراتی بزنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آقایی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره حضورش در بین ترکیب منتخب لیگ قهرمانان آسیا و اینکه هیچ کس انتظار نداشت این تیم ۴ گل به تیم قدرتمند العین امارات بزند، اظهار داشت:  ما برای برد به مصاف تیم العین امارات رفتیم، اما فکر نمی‌کردیم که ۴ گل به این تیم بزنیم. البته تیم ما سرحال بود و منطقی بازی کرد و سعی کردیم دقایق ابتدایی بازی گل نخوریم و  در نهایت گل اول در نیمه اول زدیم. همچنین تمرکزمان را در ادامه بازی حفظ کردیم و اوایل نیمه دوم هم گل زدیم و با نتیجه خوب بازی را پیروز شدیم.  

آقایی درباره اینکه تجربه بازی با السد قطر را دارد و درباره این بازی بیان کرد: من تاکنون برابر السد قطر بازی نکردم، اما می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم و با یکی از بزرگترین تیم‌های آسیایی باید بازی کنیم. همچنین  السد قطر تیم پرمهره‌ای است و این تیم قطری از لحاظ امکانات و شرایط مالی قابل مقایسه با تیم‌های ایرانی نیست، اما ما برنامه خاص خود را خواهیم داشت  و قصد داریم خوب بازی کنیم و با تمرکز وارد زمین مسابقه شویم و  انشالله بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.  

مطمئن بودم اتفاقی در مورد اخطارها  برایم  رخ نمی دهد 

آقایی  درباره اینکه گفته می‌شد که او ۲ اخطاره است و چه زمانی این خبر را شنید، بیان کرد: بله فتاحی سرپرست تیم به من این خبر اعلام کرد. زمانی که در تیم تراکتور بودم یک کارت زرد در بازی با پاختاکور گرفتم و دور حذفی هم یک کارت گرفته بودم که این کارت زرد برای مرحله گروهی بود و اخطارم پاک شد و حواسم بود که کارت زرد ندارم. به هر حال مطمئن بودم که اتفاقی برایم رخ نمی‌دهد.

او درباره اینکه از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته است، گفت: همان سالی که تراکتور در آسیا حضور داشت من از این تیم تبریزی  به سپاهان رفتم و  این تیم اصفهانی هم ۳ سال در آسیا نبود و غیبت طولانی در این رقابت‌ها داشتم. انشالله امسال بتوانم جبران کنم و انگیزه لازم برای کمک به تیم خود دارم. همچنین قصد دارم با درخشش در آسیا  به تیم ملی دعوت شوم.

   امیدوارم اسکوچیچ بازی همه تیم ها را رصد کند

آقایی درباره شرایط تیم ملی فوتبال بیان کرد: شرایط سخت شده است، اما به نظرم انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی خوب بود. انشالله اسکوچیچ  یک نگاه متفاوت هم به لیگ برتر داشته باشد و بازی همه تیم‌ها را رصد کند و از همه تیم‌ها نماینده داشته باشیم و هر بازیکنی حقش است به تیم ملی راه یابد. امیدوارم تیم ملی فوتبال ما به جام جهانی برود و این اتفاق افتخاری برای کشورمان است.  

اگر قسمتم باشد به اروپا ترانسفر شوم 

مدافع سپاهان درباره اینکه در نقل و انتقالات از تیم‌های تراکتور، پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت و به نظرش از سپاهان  به آرزوی فوتبالی خود می‌رسد، گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و حضور در این تیم یکی از افتخارات ورزشی ام بود که اکنون هم در این تیم بازی می‌کنم. همیشه سعی کردم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم و در سال‌های اخیر از تیم‌های مختلف از جمله تراکتور، پرسپولیس و استقلال  پیشنهاد داشتم، اما در سپاهان ماندگار شدم. انشالله از تیم سپاهان بتوانم به تیم ملی بازگردم و اگر قسمتم باشد به اروپا هم ترانسفر شوم.  

آقایی درباره اینکه قرار است برابر مهاجمان قدرتمند و گلزن السد بازی کند، گفت: من یک بار بازی  تیم السد قطر را دیدم و بازی این تیم را آنالیز کردم. اگر بازی با السد قطر در زمین مسابقه بودم همه تلاش خود را می‌کنم برای تیم خود مفید باشم. سبک بازی ۲ وینگر السد متفاوت است و روی تاکنیک آن‌ها کار کردم و امیدوارم روز خوبی در بازی با السد داشته باشم. فکر می‌کنم استارت کار من با الهیدوس باشد  و شاید جابه جایی هم بین بازیکنان السد صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان آسیا/ سایت AFC: سپاهان کار خود را چشمگیر شروع کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار