مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبرداد؛

بزودی چند طرح رفاهی-معیشتی برای بازنشستگان کشوری اعلام می‌شود

افتخاری گفت: پس از نهایی و قطعی شدن، جزئیات طرح‌های جدید در حوزه رفاهی-معیشتی بازنشستگان مورد نظر اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر افتخاری در نشست صمیمی با جمعی از بانوان فرهیخته و پیشکسوت صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی از روز اول انتصاب به عنوان مدیرعامل صندوق، بحث بیمه درمان بوده که این روز‌ها از یک سو به دلیل افزایش هزینه‌ها در مراکز درمانی و از سوی دیگر به دلیل کاهش منابع و توان خانوار به یک مساله و مطالبه جدی تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز پیگیری‌های جدی در حال انجام است و گفتگو‌هایی نیز با مسئولان مربوطه انجام شده، گفت: با اینکه دولت علاقه مندی جدی نسبت به این موضوع دارد و اعتباری نیز برای سال آینده اختصاص داده، اما باید با مشارکت جدی در این زمینه قدم برداریم و همه باید کمک کنند تا اتفاق خوبی در این بخش بیفتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد مستاجران
۰۹:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
ایا حقوق کار افتادها هم زیاد میشود
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته فرمانداری
۱۹:۳۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام وزیررفاه اخیرا ۱۲۰۰۰۰۰۰ریال تحت عنوان خرید به بازنشستگان آن هم ازفروشگاه رفاه مثل اینکه آقای وزیر به مناطق محروم ویا شهرستانهای محرم نیامدند فکرمیکنند همه پایتخت است ضمن اینکه میگن یک شب آنقدربخور تادل درد بشی بعد ازآن حقوق نا چیز مبلغ سیصدو خورده هزهرتومان از حقوق کسربشه یعنی میخوان همان حقوق نا چیز دوباره برگرده به جیب سهامداران
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا غبیش
۱۳:۳۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام. آقایان محترم بنده با ۳۵سال کار خدماتی دراتش نشانی حقوقی ناچیز دریافت می‌کنم و خیلی هستن صحبت حقوق یکسان میکنن. که حتی ۵سال بیمه هم ندارن وسالیان سال کار آزاد میکردن وتو سرما وگرما پیش زن بچه خود راحت زندگی میکردن..آخه این چه قانونی هست که حقوقم وحقوق ایشون یکی باشد..
آخرین اخبار