طی ده‌ماهه امسال؛

حدود ۴۰۰۰ شغل توسط کمیته امداد لرستان ایجاد شده است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت: طی ده‌ماهه امسال حدود ۴۰۰۰ شغل توسط کمیته امداد استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  امین اله کردعلیوند معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان اظهارداشت: ۳۹۴۰ شغل از محل اعتبارات امدادی، بانکی، روستایی، هم‌افزایی مهر و امید و از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان تا پایان دی‌ماه امسال ایجاد شده است.

او با بیان اینکه سیاست اشتغال در کمیته امداد مبتنی بر آموزش و ایجاد مشاغل خانگی، کارگاه‌های کوچک و زودبازده  است، افزود: فعالیت اشتغال این نهاد در راستای توانمندسازی و تولید است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان جمع اعتبارات این مشاغل را ۱۰۵ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از طریق پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات امدادی، ۴۲۹ شغل با مبلغ حدود ۸ میلیارد تومان و از محل اعتبارات بانکی ۱۹۳۲ شغل با مبلغ ۵۹ میلیارد تومان ایجاد شده است.

کردعلیوند با بیان اینکه ۸۹۴ شغل از سرفصل ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق روستایی و عشایری با مبلغ ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است، افزود: از طریق هم‌افزایی مهر و امید تعداد ۲۶۵ شغل به مبلغ ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طریق کاریابی و تعامل با کارآفرینان تعداد ۴۲۰ شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.