لحظه شکار جنگنده تورنادوی سعودی توسط پدافند یمنی‌ها+ فیلم

نیرو‌های مردمی یمن فیلم سرنگونی جنگنده تورنادو رژیم سعودی در آسمان این کشور را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المسیره وابسته به نیرو‌های مردمی یمن اقدام به انتشار نخستین تصاویر و فیلم‌های سرنگونی جنگنده تورنادو رژیم سعودی در آسمان این کشور کرد.

یک مقام عالی رتبه نظامی یمن در این باره گفت: ما توانستیم با لطف پرودگار این جنگنده سعودی را با سامانه دفاع موشکی بومی خود سرنگون کنیم. سلاح بکار رفته در این عملیات بخشی از پدافند جدید بومی و پیشرفته ماست. از این به بعد سامانه دفاع هوایی ما مانع بزرگی برای جنگنده‌های دشمن خواهد بود.

ائتلاف سعودی پیش‌تر مدعی شده بود جنگنده تورنادو این ائتلاف سقوط کرده است. با این وجود، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده تایید می‌کند که این جنگنده توسط پدافند هوایی یمن ساقط شده است.

ائتلاف سعودی امشب با صدور بیانیه‌ای با تایید از دست دادن جنگنده تورنادو خود در آسمان یمن، از نیرو‌های مردمی یمن خواست با دو خلبان این جنگنده که پیش از انفجار با چتر نجات از آن خارج شده بودند براساس کنوانسیون‌های بین المللی برخورد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
عالی بود بازم ازاین تصاویر
United States of America
کوروش
۱۱:۵۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
بنده خداها با چه شرایطی میجنگند آمریکا و عرعرستان بمیرید که این یمنیها بدون لباس و تجهیزات نظامی خفن شما رو ترکوندن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ترامپت و پمپگوه وشالزاده بن شلوار
آخرین اخبار