جلسه هم اندیشی اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال برگزار شد

اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال امروز درباره بحث آنالیز تیم‌ها در جام ملت‌ها با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در کمپ تیم‌های ملی حاضر شدند و درباره بحث مربوط به آنالیز با یکدیگر به مشورت و گفتگو پرداختند. در این جلسه محمد ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال)، محمد هاشم زاده (مربی و دستیار ناظم الشریعه)، محمد کریمیان (سرپرست تیم ملی فوتسال) و میشائیل پطروس (مربی دروازه بانان تیم ملی) حضور داشتند و در این جلسه راجع به نکات مربوط به آنالیز تیم‌های شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا با یکدیگر صحبت کردند.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: هنوز نامه‌ای از آرژانتینی‌ها به دست ما نرسیده است / تعویق جام ملت‌ها به ضرر تیم ملی فوتسال خواهد بود


مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا که ابتدا قرار بود از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه در ترکمنستان برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تعویق افتاد و هنوز زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص نیست. به همین خاطر کادر فنی تیم ملی تمرینات ملی پوشان را تعطیل کرده و آن‌ها هم به باشگاه‌های خود بازگشتند تا خود را برای مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال آماده کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار