طرح کاداستر در ۱۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان انجام شده است

معاون اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان گفت:طرح کاداستر در ۱۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان انجام شده است.

طرح کاداستر در ۱۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان انجام شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ پیمان فقیه معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری با اشاره به این که از ابتدای سال تاکنون ۶۴ پلاک کاداستر اراضی ملی انجام شده است، مساحت این طرح انجام شده را ۱۱۸ هزار هکتار اعلام کرد.

او افزود: در این بازه زمانی ۱۶۰ هکتار استعداد یابی و تخصیص اراضی ملی هم صورت گرفته است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان اظهار داشت: از این تعداد ۳۰ هکتار طبق ماده ۴ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و به منظور توسعه روستایی به بنیاد مسکن تخصیص یافته است.

به گفته فقیه ۶۴ هکتار هم جهت شرکت دام پروری صنعتی در کوشک آباد خدابنده و نیز ۱/۲ هکتار به عرصه توسعه‌ای سرنگ شفای ایرانیان تخصیص یافته است که این موارد از جمله شاخص‌ترین تخصیصات اراضی ملی به شمار می‌رود.

او در پایان با بیان این که امسال از محل صندوق توسعه ملی ۷۰۰ میلیون تومان به حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در نظر گرفته شده گفت: طرح‌های این معاونت تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.