خلع ید و رفع تصرف بیش از 11 هکتار از اراضی ملی استان

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان از خلع ید و رفع تصرف بیش از 11 هکتار از اراضی ملی استان طی آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ منصور خسروی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منایع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: برخورد با متخلفان حوزه منابع طبیعی یکی از مهم‌ترین رویکردهای حفاظت یگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منایع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه در آبان‌ماه سال‌جاری 62 مورد پیشگیری از تصرف در مراتع ملی استان زنجان اتفاق افتاده است افزود: این میزان پیشگیری شامل بیش از 290 هکتار از اراضی بوده است.
 
وی با اشاره به برخورد با هر نوع خلع ید و رفع تصرف در مراتع و اراضی ملی استان زنجان اضافه کرد: در این زمینه در آبان‌ماه سال‌جاری هشت مورد خلع ید و رفع تصرف انجام شده است.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خاطر نشان کرد:طی آبان‌ ماه  امسال 11 هکتار خلع ید و رفع تصرف انجام شده که ارزش ریالی آن بیش از 292 میلیون ریال بوده است.
خسروی با اشاره به اینکه در آبان‌ماه سال‌جاری 62 مورد پیشگیری از تصرف در مراتع ملی استان زنجان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: این میزان پیشگیری شامل 290 هکتار از اراضی بوده است.
وی اضافه کرد: در آبان‌ماه 9 مورد توقیف ماشین‌آلات و ادوات دستگاه، در اراضی ملی استان زنجان اتفاق افتاده است.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از تنظیم پرونده ماده 55 به تعداد 22 مورد در آبان‌ماه خبر داد و گفت: این تعداد پرونده برای 165 هکتار از اراضی استان زنجان تنظیم شده است.
خسروی با اشاره به اینکه در آبان‌ماه امسال یک مورد اطفای حریق در استان زنجان انجام شده است، عنوان کرد: در این آتش‌سوزی یک هکتار از اراضی ملی استان زنجان در آتش سوخته است.
وی همچنین از دستگیری یک نفر در جریان برخورد متخلفان حوزه منابع طبیعی خبر داد و گفت: 114 مورد گزارش مردمی در این مورد وصول شده است.

انتهای پیام/ن

پیشگیری از تصرف بیش از ۲۹۰ هکتار از اراضی ملی استان زنجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.