نصب ۳۰ دوربین ثبت تخلف قبل از آغاز طرح نوروزی در محور‌های مواصلاتی کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : ۳۰ دوربین ثبت تخلف قبل از آغاز طرح نوروزی در محور‌های مواصلاتی استان نصب می‌شود.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : تیم‌های مشترکی بین پلیس راه و راهداری تشکیل شده است و از محور‌ها بازدید و نواقصات محور‌های مواصلاتی استان شناسایی شد.

او گفت : اقدامات کوتاه مدت در حال انجام است و مقاطع پرحادثه‌ای که در سطح محور‌های استان نیاز به آشکارسازی دارد نیز شناسایی شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در فرصت باقیمانده به ایام نوروز این نواقصات باید برطرف شود، گفت: طرح نوروزی معمولاً از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه هم ادامه پیدا می‌کند.

 حیدری گفت: در ایام نوروز تیم‌های پلیس راه در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه افزایش پیدا خواهد کرد و از تمام ظرفیت‌های پلیس راه و تیم‌های پشتیبان کننده سایر قسمت‌های انتظامی استان نیز در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

او به وجود سامانه هوشمند در محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: تعداد ۳۰ دستگاه با دوربین فعال در قسمت‌های مختلف محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه کار گذاشته شده و با توجه به اینکه ۳۰ دستگاه دیگر در فاز دوم زیرساخت آن‌ها آماده است و پایه آن‌ها نیز نصب شده است، قبل از آغاز طرح نوروزی در محور‌های مواصلاتی استان نصب خواهد شد.

 حیدری گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز شاهد افزایش حجم تردد در محور‌های استان کرمانشاه هستیم از مردم می‌خواهیم در هنگام سفر نکات ایمنی را رعایت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.