آمادگی پلیس راهور برای پوشش ترافیکی ایام انتخابات مجلس

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس راهور برای پوشش ترافیکی ایام انتخابات مجلس در شهر‌های مختلف کرمانشاه خبر داد .

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس راهور برای پوشش ترافیکی ایام انتخابات مجلس در شهر‌های مختلف کرمانشاه خبر داد و گفت : همکاران ما با هرگونه سد معبر مقابل ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها که باعث سدمعبر و کندی تردد برای دیگر خودرو‌ها و مردم شود، برخورد خواهند کرد.

او گفت : پلیس راهور استان با اتخاذ تدابیر ویژه در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور فعال در شهر‌ها و بخش‌های تابعه استان دارد.

او افزود: در راستای تردد سهل و آسان شهروندان، پلیس راهور با هرگونه سد معبر خودرو‌ها و توقف‌های غیرمجاز در حوالی ستاد‌های انتخاباتی و یا شعب اخذ رای و یا تقاطع‌ها و میادینی که عرصه عبور و مرور را بر مردم سخت می‌کند برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: درج و یا الصاق هرگونه نوشته و یا پیام و پوستری بر روی قسمت‌های از خودرو که محدودیت دید برای راننده ایجاد می‌کند ممنوع است، از این رو از رانندگان می‌خواهیم با توجه به تهدیدات معابر شهری از نظر تصادف خصوصا با عابران پیاده توجه لازم به جلو را داشته باشند.

 شیری از کاندیدا‌های نمایندگی مجلس خواست از دایر کردن ستاد انتخاباتی در میادین و تقاطع‌ها و نقاطی که از طرف فرمانداری‌ها ممنوع اعلام شده پرهیز کنند.

او افزود: پلیس راهور در روز انتخابات نیز همپا با سایر بخش‌های انتظامی استان در تامین امنیت ترافیکی شعب اخذ رای و حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از رانندگان خواست همکاری لازم با کارکنان پلیس راهور را در راستای برقراری نظم در عبور و مرور و همچنین ایمنی تردد‌ها در زمان تبلیغات کاندیدا‌ها و روز اخذ رای را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.