ابتلای ۴۰ گردشگر آمریکایی به ویروس کرونا

۴۰ گردشگر آمریکایی که در نزدیکی سواحل ژاپن سوار بر یک کشتی گردشگری بودند به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

ویروس کرونابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسکای نیوز به نقل از منابع رسمی گزارش داد ۴۰ آمریکایی که سوار بر یک کشتی گردشگری در نزدیکی سواحل ژاپن بودند به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

این در حالی است که کشتی کروز «دایموند پرنسس» با بیش از ۳۷۰۰ نفر سرنشین، بیش از ۱۰ روز است که در سواحل ژاپن در قرنطینه به سر می‌برد، سه کشور آمریکا، کانادا و منطقه خودمختار هنگ کنگ اعلام کردند بزودی شهروندان خود را از این کشتی قرنطینه شده خارج خواهند کرد.

سفارت آمریکا در ژاپن اعلام کرد بیش از ۴۰۰ تبعه آمریکا از کشتی دایموند پرنسس که اکنون در بندر «یوکوهاما» در جنوب توکیو پهلو گرفته، با هواپیما به کشور بازگردانده خواهند شد.

سفارت آمریکا در پیامی خطاب به مسافران این کشتی اعلام کرد بر اساس شمار مبتلایان به ویروس کرونا، مسافران و خدمه این کشتی در معرض بالای خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند. همچنین طبق اعلام نیویورک تایمز شهروندان آمریکایی این کشتی امروز یکشنبه آماده هستند تا این کشتی کروز قرنطینه شده را تخلیه کنند.

کشتی «دایموند پرنسس» پس از آنکه آزمایش یک مسافر که در هنگ کنگ از کشتی پیاده شده بود، مثبت از آب درآمد، در سواحل ژاپن گیر کرد و اکنون بیش از ده روز است که در قرنطینه مانده است. طبق اعلام گاردین، با مثبت درآمدن جواب آزمایش ۷۰ نفر دیگر از سرنشینان این کشتی، شمار مبتلایان به کرونا در دایموند پرنسس به ۳۵۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار