محدودیت‌های ترافیکی در استان هوبی چین برای جلوگیری از گسترش کرونا

مقامات استان هوبی چین اعلام کردند قصد دارند به منظور ممانعت از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا محدودیت‌هایی را برای عبور و مرور وسایل نقلیه در این استان اعمال کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مقامات استان هوبی چین، مرکز شیوع ویروس کرونا، امروز اعلام کردند برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس محدودیت‌هایی را برای حرکت خودرو‌ها در سطح این استان اعمال خواهند کرد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی مقامات آمده خودرو‌های پلیس، آمبولانس‌ها، خودرو‌های حامل مواد ضروری، و یا سایر خودرو‌ها که به خدمات عمومی مرتبط هستند از این محدودیت‌ها مستثنی می‌گردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بررسی‌های معمول بهداشتی برای تمامی ساکنان انجام می‌شود. همچنین  شرکت‌ها بدون مجوز رسمی از سوی دولت نمی‌توانند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند.

از دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان استان هوبی ویروسی با نام کرونا شیوع پیدا کرد که تا به امروز با آلوده کردن بیش از ۶۰ هزار نفر در سراسر جهان که بیشتر آن‌ها چینی هستند توجه همگان را به خود جلب کرده است. این ویروس تاکنون به ۲۵ کشور جهان راه یافته و جان بیش از ۱۶۰۰ نفر را گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار