روستای دَرَک آماده میزبانی از گردشگران نوروزی

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: روستای دَرَک در بخش زرآباد شهرستان کنارک درحال آماده شدن برای میزبانی از گردشگران نوروزی است.

روستای دَرَک آماده میزبانی از گردشگران نوروزیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آریا نارویی  معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به استقبال گردشگران از سواحل زیبای سیستان و بلوچستان تامین زیرساخت‌های این منطقه یکی از ملزومات و اولویت‌های اداره‌کل میراث فرهنگی استان است.

او گفت: مقرر شد زیرساخت‌های گردشگری منطقه درک تا پایان سال و به منظور رفاه گردشگران و مسافران نوروزی تکمیل و به بهره ‌برداری برسد.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: ساخت پارکینگ به مساحت ۲ هزار متر مربع، روشنایی معابر جاده ساحلی با پیشرفت ۱۰۰ درصد و نیز احداث محل استراحت موقت در ایام نوروز در منطقه درک اجرایی خواهد شد.

او  بیان کرد: عملیات اجرایی مجموعه گردشگری، اقامتی و پذیرایی نیز در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع در حال اجر و در مرحله خاکریزی و تجهیز کارگاه است.

نارویی ادامه داد: روستای دَرَک در بخش زرآباد شهرستان کنارک و در ۱۸۰ کیلومتری جنوب چابهار واقع شده که یکی از مناطق بکر سیستان و بلوچستان و حتی کشور محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار