امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

انتخاب فرد اصلح برای مجلس شورای اسلامی ضروری است

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: انتخاب افراد اصلح، آگاه و لایق برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است.

انتخاب فرد اصلح برای مجلس شورای اسلامی ضروری استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالصمد کریم زای با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و تاکید بر حضور پرشور مردم در این رویداد ملی افزود: انتخابات حق تعیین سرنوشت منطقه، استان و کشور بوده و هدیه الهی است که خداوند به ما عطا کرده که باید با انتخاب فرد اصلح به پیشرفت کشور کمک کنیم.

او  با اشاره به ویژگی‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فردی که به عنوان نماینده برای مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌کنیم باید با ایمان و اخلاق‌مدار باشد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز خواست با حفظ اخلاق انتخابات و ندادن قول خارج از حیطه کاری خود که قادر به انجام آن نیستند به فهم و درک مردم احترام گذاشته و با مردم صادق باشند تا بتوانند اعتماد مردم را به خود جذب کنند.

او  افزود: مردم باید با در نظر گرفتن ویژگی‌های یک نامزد، فردی اصلح را به دور از وابستگی قومی، مذهبی، طایفه‌ای و خویشاوندی انتخاب کنند تا ما شاهد شکوفایی بیش از پیش منطقه در زمینه‌های مختلف باشیم.

برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایرانشهر ۴۵٣شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد ٢۴٧ شعبه سیار و ٢٠۶ شعبه ثابت است.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار