هفته هفدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور،

ناکامی بلندقامتان راه یاب ملل مریوان برابر شهرداری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از سد راهیاب ملل مریوان گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و راهیاب ملل مریوان عصر دیروز، یکشنبه ۲۷ بهمن ماه با قضاوت «محمدرضا درفش» در سالن ۶ هزار نفری غدیر شهر ارومیه برگزار شد.

در این دیدار تیم شهرداری ارومیه در سه ست پیاپی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید و با ۳۵ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

راه یاب ملل مریوان نماینده استان کردستان نیز با این شکست و کسب ۱۲ امتیاز تا پایان این هفته در جایگاه دهم لیگ برتر قرار گرفت.

نماینده کردستان در دیدار هفته هجدهم راس ساعت ۱۶ در سالن ۱۲۰۰ نفری مجموعه ورزشی زاگرس شهر مریوان و در حضور هواداران پرشور خود پذیرای تیم شهداب یزد خواهد بود.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال در ابتدای امسال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد آغاز به کار کرد که تیم پیام خراسان در پی عمل نکردن به تعهدات مالی از سوی فدراسیون از لیگ برتر مردان ایران حذف شد و اکنون رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم پیگیری می‌شود.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.