برگزاری جلسه ارتقاء عملکرد آموزشی دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی

جلسه ارتقا عملکرد آموزشی دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی با محوریت کیفیت آموزشی و ارتقا شاخص‌های میانگین نمره و درصد قبولی در محل دفتر رئیس اداره برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه ارتقاء عملکرد آموزشی دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی با محوریت کیفیت آموزشی و ارتقاء شاخص‌های میانگین نمره و درصد قبولی در محل دفتر رئیس اداره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نیکونژاد کارشناس مسئول آموزش متوسطه، ضمن تشریح جلسه، پیرامون ارتقا شاخص‌های آموزش و پرورش گزارشی ارائه داد.

سپس معاون آموزشی به بیان نظرات و راهکار‌های آموزشی پرداخت در ادامه دیگر همکاران نظرات خود را ارائه نمود.

آژند رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون پیشنهادات و راهکار‌هایی را جهت ارتقا عملکرد آموزشی منطقه از جمله تهیه بانک سوالات امتحانات نهایی و در اختیار قرار دادن دانش آموزان، بر گزاری جلسات مستمر با مدیران متوسطه دوم، توجه به دروس لازم التوجه در مدارس و برگزاری کلاس‌های تقویتی در این زمینه، فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت برگزاری آزمون‌های پیش ثلث پایه دوازدهم، تشویق دبیران، مدیران و دانش آموزان ساعی و تلاشگر و استمرار فعالیت‌های آموزشی تا پایان اسفند و نظارت دقیق بر عملکرد مدیران بیان کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.