دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل:

با هرگونه تخلفات انتخاباتی با جدیت برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با هرگونه تخلفات انتخاباتی با جدیت برخورد می‌شود و از هر گونه کارناوال‌های انتخاباتی جلوگیری و پرونده کیفری نیز تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با هرگونه تخلفات انتخاباتی با جدیت برخورد می‌شود و از هر گونه کارناوال‌های انتخاباتی جلوگیری و پرونده کیفری نیز تشکیل می‌شود.

او افزود: از نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران تقاضا داریم در فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی قانون و اصول تبلیغاتی را فصل‌الخطاب قرار دهند چرا که در صورت مشاهده هرگونه تخلف با جدیت برخورد می‌شود.

طباطبایی همچنین گفت: ۹ اکیپ ویژه دستگاه قضایی برای رصد فعالیت‌های انتخاباتی در اردبیل تشکیل و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه در سطح استان انجام شده است.

او با اشاره به اینکه دستگاه قضایی پای کار انتخابات است، افزود: تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات دوم اسفند در استان وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان از برنامه‌ریزی برای روز‌های انتهایی تبلیغات خبر داد و گفت: در این روز‌ها گشت‌های قضایی افزایش می‌یابد تا بتوانیم از بروز تخلفات احتمالی پیشگیری کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان اردبیل همچنین از مسئولان راهداری استان خواست از همین امروز تمهیدات لازم را برای بازگشایی راه‌های مناطق دوردست و صعب‌العبور که امکان مسدود بودن و بارش برف وجود دارد انجام دهند تا مشکلی در روز انتخابات بروز نکند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.