حضور در انتخابات مجلس یک رسالت مهم بر گردن ملت ایران است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک رسالت مهم است و بدون شک همان طور که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند در انتخابات نیز به همین شکل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار پاسدار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز در مراسم یادواره شهدای والامقام عملیات والفجر ۸ در شهرستان گرمی گفت: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک رسالت مهم است و بدون شک همان طور که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند در انتخابات نیز به همین شکل خواهند بود.

او با اشاره به این که پاسداری از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی امتداد راه کربلا و عاشورا است بیان کرد: باید برای پاسداری از انقلاب و نظام جانفشانی کرده و اجازه ندهیم که دشمنان ناهنجاری کرده و با فتنه و آشوب نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود را در جامعه پیاده کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام نیز گفت: باید برگزاری یادواره‌های شهدا در جامعه اسلامی تداوم یابد و به پیروزی‌های دست یافته در عملیات‌های مختلف همچون والفجر ۸ پرداخته شود تا همگان به ویژه نسل جوان در این زمینه آگاهی‌های لازم را داشته باشند.

بابازاده بیان کرد: در عصر کنونی که دسیسه‌های دشمنان تمامی ندارد و فضای مجازی یک بستر مناسب برای دشمنان است باید در راستای بیمه‌سازی خود برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار برده و تفرقه و فتنه‌های کشور را کنار بگذاریم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

او تصریح کرد: ایثار و شهامت رزمندگان در پیروزی انقلاب اسلامی را نباید هیچ گاه به باد فراموشی بسپاریم و یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را برای ابد در دل‌ها زنده نگهداریم تا نسل‌های آینده نیز این شخصیت والا و برجسته را به شکل مناسب بشناسند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار