فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

دستگیری عامل ۱۷۰ کلاهبرداری با جعل عنوان یک نهاد امنیتی

سردار حسنی گفت: فردی که با جعل عنوان مامور یک نهاد امنیتی در ۸ استان کشور مرتکب ۱۷۰ فقره کلاهبرداری شده بود دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری عامل ۱۷۰ کلاهبرداری با جعل عنوان یک نهاد امنیتی گفت: کلاهبرداری این فرد دارای ارزش ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او ادامه داد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان سمنانی مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان مامور یک نهاد امنیتی با ظاهری موجه از آنان کلاهبرداری کرده، پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار حسنی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، محل تردد متهم در یکی از شهرستان‌های شمالی کشور شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم به انجام ۱۷۰ فقره کلاهبرداری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم، مرکزی، گلستان، مازندران و سمنان به ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

او با بیان این که متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شد از عموم مردم خواست در این گونه موارد قبل از هر اقدامی از هویت افراد اطمینان یابند و در صورت مشکوک بودن موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.