نوازی: یک دلال را سرپرست تیم فوتبال استقلال کردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال مناسب نیست و اوج این بی مسئولیتی انتخاب یک دلال به عنوان سرپرست تیم بود.

محمد نوازی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی تیم استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: بازی متعادلی را شاهد بودیم. حق استقلال باخت نبود و حتی می‌توانست برنده این بازی باشد. متاسفانه اتفاقاتی که در بازی رخ داد کار را برای استقلال سخت کرد.

او ادامه داد: تیم الاهلی با استفاده از اشتباهات تیم استقلال ۲ گل به ثمر رساند. به نظرم بازیکنان تیم استقلال ضعیف عمل کردند. اشتباهات خط دفاعی آبی پوشان در بازی شب گذشته مشهود بود.

نوازی درباره عملکرد بودوروف در خط دفاعی تیم استقلال بیان کرد: او هنوز نتوانسته برای تیم مثمر ثمر باشد. انشاالله در بازی‌های آینده عملکرد بهتری از او ببینیم.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار کرد: متاسفانه مصدومیت بازیکنان به تیم استقلال لطمه زده است. مسئولان باید علت مصدومیت بازیکنان استقلال را پیدا کنند، این غیرطبیعی است که یک تیم این تعداد بازیکن مصدوم داشته باشد.

او در خصوص وضعیت مدیریتی تیم استقلال گفت: حضور مدیران غیر استقلالی در راس باشگاه استقلال به این تیم ضربه زده است. اوج بی مسئولیتی این گروه مدیریتی را شب گذشته دیدیم که یک دلال را به عنوان سرپرست برای تیم استقلال انتخاب کرده بودند. نمی‌دانم چرا از پیشکسوتان باشگاه استقلال به عنوان مسئول معتبر در سمت سرپرستی استفاده نمی‌کنند.

امیدوارم دلسوزان مردم در انتخابات پیروز شوند

نوازی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم باید در انتخابات شرکت کنند. امیدوارم کسی که دلسوز مردم و لیاقت نمایندگی مردم را داشته باشد وارد مجلس شورای اسلامی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار