مظفری زاده: تیم داوری عملکرد خوبی نداشت/ اعلام پنالتی به سود استقلال اشتباه بود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: تیم داوری کره‌ای این بازی قضاوت خوبی نداشت و در چند صحنه دچار اشتباه شد و گاهی اوقات چند خطا را از دست می‌داد یا این که دیر اعلام خطا می‌کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد داوری دیدار استقلال ایران  و الاهلی عربستان اظهار داشت: در دقیقه ۷ بازی علی دشتی اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما به اعتقاد من تصمیم داور مسابقه برای ادامه بازی درست بود و با این که مدافع الاهلی پشت سر دشتی حرکت می‌کرد، فقط توپ را زد و خطایی در کار نبود. در دقیقه ۱۵ مهاجم الاهلی با خطای سید حسین حسینی متوقف شد. در این صحنه دروازه بان استقلال مانع از حرکت بازیکن الاهلی شد و اعلام پنالتی به سود الاهلی صحیح بود.  

مظفری زاده در ادامه گفت: در دقیقه ۴۰ داور در حالی برای استقلال پنالتی گرفت که بازیکن الاهلی پایش را روی زمین گذاشته بود و خطایی روی رضاوند انجام نداده بود. به اعتقاد من داور به اشتباه برای استقلال پنالتی گرفت.


بیشتر بخوانید: مظفری: خیلی وقت بودم چنین قضاوت ضعیفی ندیده بودم/ داور کره‌ای تجربه اش را در خانه اش جا گذشته بود


کارشناس داوری افزود: در دقیقه ۸۹ بازی استقلال یک گل دیرهنگام و سرنوشت ساز زد، اما کمک داور با اشتباهش این گل را مردود اعلام کرد، زیرا در تصاویر پشت دروازه به خوبی مشخص است که دروازه بان الاهلی کاملا به صحنه دید داشت و بازیکن استقلال که در آفساید بود نه روی دید دروازه بان تاثیر گذاشته بود و نه روی توپ اثر گذاشت.  

او افزود: در مجموع تیم داوری کره‌ای این بازی قضاوت خوبی نداشت و در چند صحنه دچار اشتباه شد و گاهی اوقات چند خطا را از دست می‌داد یا این که دیر اعلام خطا می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار