ترکیب ۱۱ نفره مصدومان استقلال

تیم فوتبال استقلال در اتفاقی عجیب یازده بازیکن مصدوم دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در حالی با سرمربیگری فرهاد مجیدی در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده که تعداد بازیکنان مصدوم آبی پوش به تعداد بازیکنان یک تیم فوتبالی رسیده است.

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که به فرانسه سفر کرده با اعلام سرپرست باشگاه تا ۳ بازی نمی‌تواند آبی‌ها را همراهی کند. البته زمان بازگشت این بازیکن به ایران همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر الشرطه عراق از ناحیه همسترینگ مصدوم شد به بازی با الاهلی نرسید. پزشکان تلاش می‌کنند تا مهاجم آبی پوشان را به دیدار برابر ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر برسانند.

فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن مصدوم آبی پوشان پایتخت که در دیدار‌های قبلی تیمش به دلیل مصدومیت غایب بوده احتمالا به بازی با ذوب آهن برسد.

داریوش شجاعیان و محسن کریمی ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل پارگی رباط تا آخر فصل نمی‌توانند استقلالی‌ها را همراهی کنند.

عارف غلامی دیگر بازیکن مصدومی است که تا حدی به شرایط ایده آل رسیده و با تصمیم فرهاد مجیدی این بازیکن در دیدار مقابل ذوب آهن می‌تواند به میدان برود.

سیاوش یزدانی بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال باید با ریکاوری بیشتر برای دیدار‌های آتی تیمش آماده شود.

فرشید باقری، هروویه میلیچ و علی کریمی سه بازیکنی هستند که به دلیل سرماخوردگی نمی‌توانند آبی‌ها را همراهی کنند. البته مطالبات آن‌ها پرداخت نشده و سرماخوردگی همزمان هر ۳ بازیکن کمی عجیب است.

محمد بلبلی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال همچنان از بند مصدومیت رها نشده است. این بازیکن با پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی باید به ترکیب تیم اضافه شود.

با یک حساب سر انگشتی تعداد بازیکنان مصدوم و البته به قول معروف سرماخورده استقلالی‌ها به ۱۱ نفر می‌رسد. بدون شک آبی پوشان با این روند می‌توانند نام تیم جدیدی از مصدومان استقلال را برای مسابقات بدهند. بازیکنان مصدوم استقلال این روز‌ها در شعبه دوم استقلال که همان کلینیک پزشکی آبی‌ها محسوب می‌شود حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار