بانوی دونده سرعتی کشورمان گفت: حق فدراسیون دوومیدانی بود که  ایمیلی به فدراسیون صربستان ارسال کند تا صحت رکورد من را متوجه شود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه فصیحی دونده سرعتی کشورمان درباره رکورد جدیدش در مسابقات دوومیدانی ترکیه اظهار کرد: من در ۳ ماه  اخیر توانستم ۳ بار رکورد ملی را در ماده ۶۰ متر سرعت جا به جا کنم. رکورد قبلی ۷.۳۵  ثانیه بود که این رکورد دست خودم بود و بعد به ۷.۳۲  و ۷.۲۹ ثانیه تبدیل شد  و در نهایت این رکورد را در کاپ استانبول  به ۷.۲۵ ثانیه رساندم.   

فصیحی درباره اینکه رکورد دوی  سرعت را با هزینه شخصی در صربستان زده است و فدراسیون دوومیدانی طی ایمیلی خواستار استعلام این رکورد شده است، گفت: من حدود ۳ ماه در صربستان با هزینه شخصی و حمایت‌های همسرم تمرین و نتایج خوبی در این ۳ ماه کسب کردم. البته حق فدراسیون دوومیدانی این بود که  ایمیلی به فدراسیون صربستان ارسال کند تا صحت این رکورد را متوجه شود.

قهرمان دوومیدانی بانوان گفت: هزینه‌های تمرین در داخل و خارج از کشور متفاوت است. در خارج از ایران ماهیانه حدود ۳ - ۴ هزار یورو هزینه تمرین من می‌شود.  

فصیحی درباره اینکه به مهاجرت فکر نکرده است، گفت: من دنبال این هستم که پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورم و این موضوع حس عجیبی دارد. ما در ایران شکوفا شدیم. دویدن برای اهتزاز پرچم کشورمان خیلی لذت بخش است. من جای هیچ ورزشکاری نیستم که رفتارش را  قضاوت کنم. شاید کیمیا علیزاده شرایط خاصی داشت که از ایران رفت.  


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی بانوی دوومیدانی ایران در کاپ استانبول


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار