مشارکت ۷۹۵ نفر در برگزاری انتخابات در تکاب

فرماندار تکاب از مشارکت ۷۹۵ نفر در برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،فرماندار تکاب با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم گفت: ۷۹۵ نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان اعضای شعبه‌های اخذ رای در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه در این شهرستان مشارکت خواهند کرد.

محمود زمانی افزود: از این تعداد، ۳۸۷ نفر به عنوان عضو شعبه‌های ثبت نام و اخذ رای از جمله کابران یارانه و مسوولان احراز هویت رای‌دهندگان و ۶۹ نفر به‌عنوان بازرس در روز دوم اسفند در حوزه‌های شهری و روستایی فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: همچنین ۳۰۰ نفر از ناظران و سرناظران شورای نگهبان نیز در روز انتخابات کار نظارت بر انتخابات را در تمامی شعب اخذ رای برعهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ۶۹ نفر به عنوان نمایندگان فرماندار مسوولیت شعبه‌های اخذ رای را برعهده دارند اظهار داشت: شعبه‌های اخذ رای در شهر تکاب و روستا‌های بخش مرکزی با ۲۶۰ نفر عضو و شعبه‌های روستا‌های بخش تخت سلیمان با ۱۲۷ نفر عضو در کار اخذ رای از شهروندان و روستاییان مشارکت خواهند کرد.

فرماندار تکاب با اشاره به فعالیت ۹۰ دستگاه خودرو در روز انتخابات در مناطق شهری و روستایی تکاب ادامه داد: علاوه بر این تامین امنیت و انتظامات شعبه‌های اخذ رای این شهرستان برعهده بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های نظامی و انتظامی خواهد بود.

«زمانی»، اضافه کرد: انتخابات مجلس یازدهم در ۶۹ شعبه اخذ رای از جمله ۲۸ شعبه شهری و ۴۱ شعبه روستایی در تکاب برگزار می‌شود که از این تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه اخذ رای نیز به‌صورت سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هر یک از شعبه‌های اخذ رای در تکاب پنج تا هفت نفر فعالیت خواهند کرد گفت: همچنین پنج شعبه برای ثبت نام و اخذ رای از بانوان در مناطق مختلف شهر تکاب پیش‌بینی و تجهیز شده است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان بوده و در این دوره از انتخابات به عنوان حوزه فرعی همراه با شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد؛ اهالی این ۲ شهرستان در روز دوم اسفندماه امسال و هم‌زمان با سراسر کشور برای انتخاب یک نماینده مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌اسلامی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام / ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.