استاندار قزوین:

مدیران برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

استاندار قزوین در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا از مدیران خواست برای مشارکت حداکثری در انتخابات اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا گفت: همه مدیران و مسئولان باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند بدون اینکه امکانات دولتی در اختیار گروه خاصی قرار گیرد.

او اضافه کرد: از همه مدیران و حتی خود مردم درخواست داریم برای مشارکت حداکثری در انتخابات اهتمام جدی داشته باشند و البته مساله دخالت در انتخابات به نفع فرد یا جریان خاصی را نیز مراعات کنند.

جمالی پور افزود: با تدبیر شورای نگهبان و مقام معظم رهبری فضا برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده و این فضا در شهرستان‌های استان از جمله بویین زهرا نیز در حال شکل گیری است.

استاندار ادامه داد: نامزد‌ها نباید به خود اجازه دهند که به هر قیمتی وارد مجلس شوند، چون آسیب بداخلاقی، تهمت و افترا زدن در آینده دامن خود این افراد را نیز خواهد گرفت.

او با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بویین زهرا، گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های زیادی در صنعت، کشاورزی و گردشگری برخوردار است و حتما باید در آینده برای فعال سازی آن‌ها برنامه ریزی‌های متعددی انجام دهیم.

جمالی پور گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید حمایت از بخش خصوصی، جذب سرمایه گذاران و تکریم آن‌ها در اولویت قرار گیرد و مدیران شجاعت حمایت از بخش خصوصی را داشته باشند، چون رسیدن به توسعه پایدار با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی امکان پذیر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.