آمادگی مخابرات کردستان برای برگزاری انتخابات

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: همه زیرساخت‌ها و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه‌ها و شعب اخذ رای این استان فراهم شده و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت گفت: از لحاظ وجود زیرساخت‌های ارتباطی هیچ مشکلی وجود ندارد و عوامل این شرکت در آماده‌باش کامل هستند.

او با بیان اینکه آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات ارتباطی در روز انتخابات وجود دارد، افزود: در روز جمعه دوم اسفند از طریق ویدیو کنفرانس، وضعیت مخابراتی شهرستان‌های استان و حوزه‌های انتخابیه رصد می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان برای پیشگیری از قطعی احتمالی فیبر نوری، مکاتبه و بر لزوم خودداری از حفاری در جاده‌ها و معابر داخل شهر‌ها در روز‌های آینده و روز برگ زاری انتخابات تاکید شده است.

حکمت تاکید کرد: در حوزه‌ها و شعب اخذ رای که خط تلفن وجود ندارد، این امکانات ایجاد شده تا از لحاظ ارتباطی مشکلی وجود نداشته باشد.

استان کردستان دارای پنج حوزه انتخابیه و ۶ نماینده در مجلس شورای اسلامی است، (حوزه انتخابیه سنندج شامل شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره ۲ نماینده، حوزه انتخابیه بیجار یک نماینده، حوزه انتخابیه قروه شامل شهرستان‌های قروه و دهگلان یک نماینده، حوزه انتخابیه سقز شامل شهرستان‌های سقز و بانه یک نماینده و حوزه انتخابیه مریوان شامل شهرستان‌های مرویان و سروآباد یک نماینده) است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.