نصیرزاده: یا یک وکیل سوئیسی به توافق رسیدیم/ از کادر فنی ماشین سازی رضایت کامل دارم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: با یک وکیل سوئیسی به توافق دست پیدا کردیم تا با کمک او حساب بسته شده باشگاه را باز کنیم.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بدهی این تیم به لوسیانو پریرا بازیکن سابق ماشین سازی اظهار داشت: با توجه به آن که فیفا باشگاه ما را از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم کرده، در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این مسئله را رفع کنیم. به هیمن خاطر با یک وکیل سوئیسی به توافق دست پیدا کردیم تا با کمک او بتوانیم حساب بسته شده را هر چه سریع‌تر باز کرده و من امیدوارم که با کمک این وکیل موفق شویم هر چه زودتر مشکل بدهی باشگاه به لوسیانو پریرا را حل کنیم.


بیشتر بخوانید: اتفاقی عجیب در تیم فوتبال ماشین سازی


مدیرعامل ماشین سازی تبریز همچنین از عملکرد کادر فنی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر گفت: من از کادر فنی تیم و به ویژه احد شیخ لاری سرمربی تیممان رضایت کاملی دارم. هم کادر فنی تیم و هم بازیکنان در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در زمین بهترین نتیجه را کسب کند. بعد از بازی با شاهین شهرداری بوشهر تمرینات تیم به مدت ۲ روز تعطیل شد و بازیکنان از روز گذشته دوباره در تمرینات تیم حاضر شده تا خود را برای بازی هفته بعد برابر نساجی مازندران آماده کنند. امیدوارم که در هفته‌های بعد باز هم بتوانیم همان نتایج نیم فصل اول را تکرار کرده تا در پایان مسابقات لیگ در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

تیم فوتیال ماشین سازی تبریز در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار