تعدادکاندیدا‌های انصرافی کردستان به ۶۳ نفر رسید

دبیر ستاد انتخابات کردستان گفت: ۶۳ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه پنجگانه این استان تاکنون از ادامه رقابت‌ها انصراف داده‌اند.

تعدادکاندیدا‌های انصرافی کردستان به ۶۳ نفر رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مراد جعفری گفت: این داوطلبان در چهار مرحله از ادامه روند، انصراف خود را تسلیم ستاد انتخابات کردند تا تعداد داوطلبان تا ساعت ۹ صبح امروز در حوزه‌های انتخابیه این استان به ۱۰۲ نفر برسد.

او افزود: ۳۵ نفر از این افراد قبل از اتمام بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات اجرایی، هشت نفر قبل از اتمام بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات نظارت استانی، ۲ نفر قبل از اتمام بررسی صلاحیت هیات مرکزی نظارت (شورای نگهبان) و ۱۸ نفر نیز پس از اعلام صلاحیت‌ها از ادامه روند انتخابات انصراف دادند.

دبیر ستاد انتخابات کردستان افزود: هم اکنون تعداد داوطلبان در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران به ۳۱ نفر، در حوزه انتخابیه بیجار به ۲۷ نفر، حوزه انتخابیه سقز و بانه ۱۲ نفر، حوزه مریوان و سروآباد به ۱۶ نفر و حوزه قروه و دهگلان به ۱۶ نفر رسیده است.

جعفری با بیان اینکه مهلت تبلیغات انتخاباتی طبق قانون ساعت هشت صبح فردا (پنجشنبه اول اسفند) پایان می‌یابد، یادآور شد: امسال ۲۸۱ داوطلب در این استان برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.