بیغم: مردم با شناخت کافی به نمایندگان مجلس رای بدهند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: از همه مردم تقاضا دارم پیش از آن که رای خود را به صندوق بیندازند نسبت به نماینده مورد نظر شناخت کافی داشته باشند.

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است روز جمعه برگزار شود اظهار داشت: ما همه به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم که روز جمعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم. من از همه مردم خوب کشورمان تقاضا دارم پیش از آن که رای خود را به صندوق بیندازند نسبت به نماینده مورد نظر شناخت کافی را داشته باشند تا با این کار حق هیچ نماینده شایسته‌ای ضایع نشود.


بیشتر بخوانید: نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال / تقابل تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی


او افزود: اگر ما نسبت به نماینده‌ای که به آن رای می‌دهیم شناخت کافی نداشته باشیم ممکن است در آینده مشکلاتی برای کشور به وجود بیاید که دود این کار هم در چشم همه مردم خواهد رفت.

سرمربی گیتی پسند درباره اینکه چه انتظاری از نمایندگان جدید مجلس دارید بیان داشت: ما از نمایندگان جدیدی که وارد مجلس می‌شوند انتظار داریم به ورزش کشور بیشتر اهمیت دهند. همچنین من معتقدم از هر شهری ما باید ۲ نفر را به عنوان چهره ورزشی وارد مجلس کرده تا با پیشنهاداتش مشکلات ورزش کشور را بتوانیم حل کنیم. نماینده مجلس اگر خودش ورزشی باشد خیلی بهتر می‌تواند مشکلات ورزش کشور را درک کند تا اینکه ما به نماینده‌ای رای بدهیم که اصلاً نسبت به ورزش هیچ شناختی ندارد. به هیمن دلیل همان طور که گفتم امیدوارم مردم با شناخت کافی به نمایندگان مجلس رای بدهند.

بیغم ادامه داد: اگر بتوانم با باشگاه گیتی پسند هماهنگ کنم به احتمال بسیار زیاد رای خودم را در مشهد به صندوق می‌اندازم. همچنین از همه مردم خوب کشورمان هم می‌خواهم روز جمعه در این امتحان بزرگ شرکت کرده تا با هر رایی که در صندوق می‌اندازند دهان دشمنان ایران را خواهند بست.


بیشتر بخوانید: سالن‌های فوتسالی که در ایران برای میزبانی آسیا انتظار می‌کشند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.