کردستان، آماده برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: ضریب امنیت انتخابات در این استان بسیار بالاست و مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در این استان فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال، رئیس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه به پایان می‌رسد، اظهار داشت: با توجه به روندی که انتخابات در این استان داشته می‌توان گفت همه مقدمات برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و امن فراهم است.

او اضافه کرد: ضریب امنیت انتخابات در این استان بسیار بالاست و در این زمینه اشراف خوبی وجود دارد و نیروهای انتظامی و نظامی به منظور حفاظت از صندوق های اخذ رای و تامین امنیت انتخابات در استان آمادگی کامل دارند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان افزود: بخشی از مسائل امنیتی، تابعی از امنیت کشور است و ممکن است برخی معاندان نظام بخواهند در روند آن اخلال ایجاد کنند که به صورت مستمر فعالیت گروه های معاند رصد شده و با هر گونه بی نظمی و نا امنی بشدت برخورد خواهد شد.

خوش اقبال تاکید کرد: در راستای تامین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات نیز تمام دستگاه های خدمات رسان استان از چند وقت پیش برای تهیه این نیازها بسیج شدند تا بهترین امکانات فراهم شود و در چند روز آینده این دستگاه‌ها به صورت آماده باش هستند تا در صورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکلات موجود کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.