بیانیۀ جامعۀ اسلامی مهندسین در خصوص انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«جهان چشم انتظار خلق حماسه‌ای دیگر از مردم ایران زمین است. ملت قهرمان ایران که در انقلاب سال ۵۷ خود با نفی استبداد و خودکامگی، حاکمیت نظام مردمسالاری دینی را بنا نهادند سال‌های متمادی است که در صحنه‌های گوناگون با حضور حماسی خود ثابت کرده‌اند که ملت ایران پشتوانه و سرمایه‌ای عظیم برای جمهوری اسلامی هستند و نظام اسلامی با تکیه به آراء ملت همواره در جهان سربلند بوده است.

امروز که تمامی توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم به فضل الهی و با حضور قهرمانانه ملت و رهبری داهیانۀ امام راحل عظیم الشأن (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری ناکام مانده است، جنگ روانی و اقتصادی اصلی‌ترین حربۀ دشمنان برای ضربه زدن به ایران عزیز است و انتخابات صحنۀ با شکوهی برای جلوه‌گری مقاومت مردم ایران در برابر تحریم‌ها و تهدیدهاست. این تحریم‌های ظالمانه که با هدف ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت صورت پذیرفته است و به خیال خام استکبار، پشتوانۀ مردمی نظام را هدف قرار داده است هر چند که ملت ما را دچار سختی و تعب نموده است، اما حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و پس از آن در راهپیمایی‌های با شکوه ۲۲ بهمن در سراسر کشور نشان داد که ایران سرافراز همچنان محکم و استوار با وحدت و انسجام ایستاده است و انتخابات دوم اسفند جلوۀ دیگری از این حضور با بصیرت ملت ایران خواهد شد. رقابت‌های انتخاباتی به آخرین ساعات خود نزدیک شده است و کاندیدا‌های محترم به هر نحو، نظرات خود را در معرض آراء عمومی قرارداده‌اند. جا دارد از زحمات مسئولین اجرایی و نظارتی که تاکنون برای برگزاری هرچه با شکوهتر این انتخابات تلاش نموده‌اند قدردانی نمائیم. هرچند که در هفته‌های اخیر شاهد هجمه‌هایی به شورای محترم نگهبان بوده‌ایم و متاسفانه برخی افراد که پیش از این از معبر نظارتی همین شورا عبور کرده بودند و رای ملت را مستقیم یا غیر‌مستقیم بدست آورده بودند، متاسفانه دست به تخریب و جهه شورای نگهبان زدند، اما ملت بصیر ایران فهرست‌های مختلف و سلایق گوناگون را در میان کاندیدا‌ها ملاحضه می‌نمایند و می‌دانند که غوغای ایجاد شده علیه شورای نگهبان یک ترفند انتخاباتی تکرارشده در چند دوره اخیر می‌باشد. نیرو‌های اصولگرای کشور نیز تلاش وافری برای انتخاب کاندیدا‌های مطلوب با شاخص‌های انقلابی و اصولگرایی داشتند که به لطف خدای متعال این تلاش‌ها با از خود گذشتگی افراد مختلف نتیجه داد و نیرو‌های اصولگرا در تهران به وحدت کامل و فهرست واحد دست پیدا نمودند.

جامعۀ اسلامی مهندسین ضمن احترام به تمامی کاندیدا‌های اصولگرا و تقدیر از کسانی که بدلیل قرارنگرفتن در محدودۀ ۳۰ نفره "فهرست وحدت" اعلام شده از سوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای حوزۀ انتخابیۀ تهران، مردانه و مدبرانه انصراف دادند، حمایت خود را از فهرست واحد اصولگرایان اعلام می‌دارد و با دعوت از آحاد ملت برای حضور حماسی در یازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی، از نیروها، احزاب و گروه‌های اصولگرا می‌خواهد تا در حوزۀ انتخابیۀ تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به "فهرست وحدت اصولگرایان" با اسامی زیر رای دهند.

محمدباقر قالیباف

مرتضی آقاتهرانی

الیاس نادران

سیدمحمود نبویان

سیدمصطفی میرسلیم

عبدالحسین روح الامینی

زهره الهیان

محسن پیرهادی

مالک شریعتی

ابوالفضل عمویی

بیژن نوباوه

مجتبی توانگر

فاطمه رهبر

رضا تقی‌پور

احمد نادری

سیدنظام الدین موسوی

سیداحسان خاندوزی

سمیه رفیعی

فاطمه قاسم پور

زهره لاجوردی

سیدرضا تقوی

غلامحسین رضوانی

سیدمحسن دهنوی

علی خضریان

روح‌الله ایزدخواه

مجتبی رضاخواه

مهدی شریفیان

اقبال شاکری

عزت‌الله اکبری

سیدعلی یزدی‌خواه

امیدواریم در سایه سار عنایات خاصۀ حضرت حق (جلّ و علی) و توجهات امام عصر، مهدی موعود (عج) و زعامت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی، با حضور حماسی ملت در دوم اسفند ماه جاری دوستان ایران عزیز در سراسر جهان شاد و دشمنان ملت ایران همچون همیشه سرخورده و مایوس گردند و به فضل الهی مجلس قوی و کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی تشکیل گردد.»

جامعۀ اسلامی مهندسین

۳۰ بهمن ۱۳۹۸

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار