رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

به شکایات حاکی از زیاده روی در مخارج تبلیغات رسیدگی می شود

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: رسیدگی به شکایات احتمالی و گزارش‌های حاکی از اسراف و زیاده‌روی در مخارج تبلیغات در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در حاشیه جلسه شورای تامین استان گفت: رسیدگی به شکایات احتمالی و گزارش‌های حاکی از اسراف و زیاده‌روی در مخارج تبلیغات از سوی متولیان در دستور کار قرار دارد.
 
او با تأکید بر لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونی با بهره‌گیری از تمام امکانات موجود، ادامه داد: مسئولان برگزاری انتخابات در استان کمال دقت را در صیانت از آراء مردم در دستور کار قرار داده‌اند، چرا که صندوق رأی، ناموس ملت ایران است.

 رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات، تخلفات داوطلبان به دلیل آشنایی با قوانین انتخابات و تلاش توجیهی دست‌اندرکاران کاهش چشمگیری داشته است، افزود: به منظور صیانت از آراء شهروندان مراقبت دقیق بر عملکرد مجریان توسط هیات بازرسی ستاد انتخابات دنبال می‌شود.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
شورابی
۱۵:۲۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید هدفم انجام دادن وظیفه دینی ام بو دفرزند شیرخوار راخانه گذاشته شناسنامه کارت ملی خودم رابرداشتم وبه نزدیکترین محل خونمون که مدرسه سروقد بود رفتم ساعت12ونیم بود به جز من هیچ کس نبود فقط یک خانم بود که کارش به پایان رسیده بود مدارکم رابه اولین فرد بود دادم هرچه گفتم از کدوم طرف شروع می‌شود هیچکدامشان جوابم راندادند با هم گرم صحبت شخصی بودن 3بار تکرار کردم اما همچنان سرگرم داستان شخصی خ. ود بودند همگیشان حتی یک نفرشان نگفت خانم مدارک بده درنهایت تاسف بی مسولیتی همگی مدارکم رااز روی میز برداشته وراهی خانه ام شدم تازه فهمیدم سردار شهید سلیمانی حق داشت میگفت رهبر و لایت را تنها نگذاریدرهبر خیلی تنهاست بی‌مسئولیتی تا چه حد وظیفه آنها پشت صندلی چه بود با تشکر ا ز مسول رسیدگی به شکایات مردمی انتخابات