رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم؛

تسهیلات به ۲۵۹ طرح حوزه اصناف در قم اعطا شد

سیجانی گفت: طی امسال به ۲۵۹ طرح در بخش اصناف تسهیلات ارائه شده که موجب ایجاد ۷۴۰ مورد اشتغال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در خصوص تسهیلات ارائه شده در حوزه اصناف از ابتدای امسال تاکنون،گفت: در بخش اصناف طی ۱۱ ماهه امسال به ۲۵۹ طرح تسهیلات ارائه شده که موجب ایجاد ۷۴۰ مورد اشتغال شده است که تسهیلات ارائه شده ۵۳۰ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

سیجانی با اشاره به ایجاد ۴۶۵ مورد اشتغال پیش بینی شده در زمینه نوسازی و بازسازی با ارائه تسهیلات افزود: مبلغ ۴۱۳ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات در زمینه نوسازی و بازسازی ارائه شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده در بخش مشاغل خانگی طی ۱۱ ماهه امسال ۱۷ هزار میلیون ریال بوده است،عنوان کرد: در بخش مشاغل خانگی طی این مدت ۱۷۰ نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند و اشتغال پیش بینی شده در این طرح ۱۷۰ مورد بوده است.

سیجانی بیان کرد: در زمینه بازسازی و نوسازی در بخش پشتیبانی به پنج نفر، در بخش تبصره ۱۸ به ۱۴ طرح و در بخش رونق تولید به ۶۵ طرح تسهیلات ارائه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: تسهیلات روستایی از ابتدای سال تاکنون به پنج طرح اعطا شده است که اشتغال پیش بینی شده در این طرح ۷۰ مورد و تسهیلات ارائه شده مبلغ ۹۹ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار