چمران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روند وحدت اصولگرایان در مجلس هم ادامه خواهد یافت

فعال اصولگرا گفت: قطعا نمایندگانی هم که از سایر شهرستان‌ها می‌آیند یک ائتلاف قوی را در مجلس شکل خواهند داد.

/مهدی چمران ریاست پیشین شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به وحدت جریان اصولگرایی و جبهه پایداری، گفت: ما از همان ابتدا که شورای ائتلاف شکل گرفت از دوستان دعوت کردیم که بیایند و این وحدتی که دیرهنگام شکل گرفت را انجام دهند.

او ادامه داد: حتی چند بیانیه‌ای هم که این شورا داد، دوستانِ ما در جبهه پایداری امضا کردند، اما متاسفانه این ائتلاف انجام نشد، تا اینکه لیست‌های مجزا بیرون آمد؛ اما از همان ابتدای شکل‌گیری این ائتلاف ما درحال طی کردن این فرایند‌ها برای ایجاد وحدت بودیم و در نهایت هم توانستیم این  ارتباط را برقرار کنیم.

چمران افزود: همواره جلسات و نشست‌های متعددی برای ایجاد وحدت برگزار می‌شد، اما دیگر نمی‌توانستیم صبر کنیم و به اجبار لیست خودمان را ارائه دادیم تا اینکه مجددا از دو شب گذشته این  نشست‌ها برقرار شد که حتما وحدتی صورت بگیرد و در نهایت دیروز عصر به این هماهنگی نهایی رسیدیم  و خوشبختانه الان تشتتی وجود ندارد.

فعال اصولگرا گفت: اگرچه این وحدت دیرهنگام بود و مردم هم از این موضوع گلایه دارند، اما خوشبختانه در نهایت به لیست مورد قبول تمام احزاب هم رسیده است؛ انشاالله این لیست مورد پسند رای مردم قرار خواهد گرفت و هر سی نفر این لیست انتخاب هم خواهند شد.

ریاست پیشین شورای شهر تهران درباره روند این وحدت در مجلس هم بیان کرد: قطعا با نمایندگان دیگر هم این وحدت پی گرفته خواهد شد؛ زیرا مجلس فقط تهران نیست و ما در حدود ۱۳۰ شهر شورای ائتلاف داریم؛ بنابراین قطعا نمایندگانی هم که از این شهر‌ها می‌آیند یک ائتلاف قوی را در مجلس شکل خواهند داد.

چمران درباره انصراف نامزد‌هایی که نامشان از لیست خط خورده نیز خاطر نشان کرد: قاعدتا این افراد دیگر شرکت نخواهند کرد و یک تعدادی از این‌ها همان دیشب و یا امروز انصراف دادند که موجی از انصراف بوجود آمده است؛  برخی‌ها هم که قبلا اصلا در لیست نیامده بودند فعالیت مستقل خود را انجام خواهند داد، با اینکه قرارشان این بود که فعالیتی نداشته باشند، اما به هرحال دارند فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار