فومنی در نشست خبری:

شعار جبهه مستقلین، دروغ ممنوع است

رئیس ستاد جبهه متحد مستقلین ایران گفت: ما می خواهیم مجلس شکل بگیرد که نمایندگان آن به جای سلفی گرفتن با موگرینی برای سفره‌های خالی مردم فکری کنند.

شعار جبهه مستقلین، دروغ ممنوع استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدزارع فومنی رئیس ستاد جبهه متحد مستقلین ایران در نشست خبری خود که امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: برخی‌ها در کشور به اسم مستقلین لیست قلابی درست می‌کنند. این پول‌هایی که بنر‌ها و شام‌های سنگین در هتل‌ها صورت می‌گیرد از کجا آمده است آیا این خون دل ما بر تاج این افراد نیست؟

او با طرح این پرسش که چه کسانی در حمایت از انقلاب و رهبری وارد میدان شدند، افزود: الان آغاز رویش انقلابی در کشور است و با فرماندهی مقام معظم رهبری این جنبش را به جایی خواهیم رساند و مردم پاسخ خود را خواهند داد.

فومنی گفت: آقای استانداری و فرمانداری که در انتخابات اعمال نظر می‌کنید این اقدام غیر قانونی است. ما اعلام خطر می‌کنیم.

رئیس ستاد جبهه متحد مستقلین با بیان اینکه لیست ما تکراری نیست، گفت: لیست ما نه به جناح اصولگرا و نه به جناح اصلاح‌طلب وصل است بلکه شعار ما دروغ ممنوع است.

او تاکید کرد: ما می‌خواهیم مجلس شکل بگیرد که نمایندگان آن به جای سلفی گرفتن با موگرینی، سفره‌های خالی مردم را پر کنند.

فومنی ضمن انتقاد از برخی جناح‌های کشور گفت: وضعیت امروز کشور محصول عملکرد جناح اصولگرا و اصلاح طلب است آن‌ها باید به مردم پاسخ بدهند که برای معیشت، رفاه و اقتصاد کشور چه کار کردند.

رئیس ستاد جبهه متحد مستقلین گفت: به دنبال مجلس با اکثریت مستقل هستیم که به جای دغدغه‌های حزبی و جناحی برای زندگی و کاستن درد از مردم کاری کند بنابراین لیست جبهه مستقلی را به مردم معرفی کردیم و شعار آن را نیز دروغ ممنوع گذاشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار