نماینده، ولی فقیه در لرستان:

مردم با مطالعه، تحقیق و دقت نماینده اصلح را انتخاب کنند

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: شجاعت، دانایی، تخصص، بصیرت و مبارزه جدی با فساد و تبعیض از دیگر ویژگی‌های نماینده اصلح است که مردم باید آن‌ها را مد نظر قرار دهند تا شاهد تشکیل مجلسی ولایی، قدرتمند و کارآمد باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: شجاعت، دانایی، تخصص، بصیرت و مبارزه جدی با فساد و تبعیض از دیگر ویژگی‌های نماینده اصلح است که مردم باید آن‌ها را مد نظر قرار دهند تا شاهد تشکیل مجلسی ولایی، قدرتمند و کارآمد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی با اشاره به ضرورت مشارکت و انتخاب اصلح مردم برای انتخاب نمایندگان کارآمد، گفت: مردم با مطالعه، تحقیق و دقت نماینده اصلح را برای تعیین سرنوشت و توسعه استان‌ها انتخاب کنند.

او با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز است، خاطر نشان کرد:افراد در انتخابات، حق و سهم خود را در اداره امور کشور به شخص منتخب واگذار خواهند کرد و این امر در باطن انتخاب اصلح نهفته است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی به آسانی محقق نشده است، گفت: برای تحقق اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی خون شهدای زیادی ریخته شده که باید با انتخاب اصلح از استقلال کشور صیانت و حراست نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی با بیان اینکه برای انتخاب اصلح باید افراد ویژگی‌های بسیاری را مد نظر قرار دهند گفت: اصلح باید درد اقشار ضعیف جامعه را لمس کند و خود را به طور کامل وقف خدمت رسانی به مردم نماید.

او با بیان اینکه نماینده مجلس باید برای ایجاد اشتغال و تقویت بنیه مالی اقشار ضعیف تلاش کند، افزود: کاندیدا‌ها باید برای رفع مشکلات برنامه‌های کوتاه و بلند و میان مدت ارائه دهند و پس از انتخاب، برنامه‌ها را به طور دقیق برای بهبود وضعیت زندگی مردم اجرا کنند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: نماینده اصلح در زندگی خود نه تنها اشرافی گری و تجمل نخواهد داشت، بلکه با این نماد‌ها در زندگی مخالف است و هرگز این گونه رفتار نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه گفتار، رفتار و سبک زندگی نماینده اصلح، اسلامی - ایرانی است، گفت: نماینده انقلابی، فرامین مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار می‌دهد.

او در پایان با اشاره به اینکه باید صالح ترین، با کفایت‌ترین و انقلابی‌ترین افراد را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنیم، افزود: شجاعت، دانایی، تخصص، بصیرت و مبارزه جدی با فساد و تبعیض از دیگر ویژگی‌های نماینده اصلح است که مردم باید آن‌ها را مد نظر قرار دهند تا شاهد تشکیل مجلسی ولایی، قدرتمند و کارآمد باشیم.

انتهای پیام/ر



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.