تشکیل کارگروه "تبیین و اجرای بیانیه گام دوم" در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در یکصد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان از تشکیل کارگروه تبیین و اجرای بیانیه گام دوم در ذیل این شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در یکصد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان از تشکیل کارگروه تبیین و اجرای بیانیه گام دوم در ذیل این شورا خبر داد.
احمد حسین فتایی؛ضمن تشکر از حضور گسترده مردم انقلابی لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسمات چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" گفت: کارگروه ویژه تبیین و اجرای گام دوم انقلاب در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل و در گام نخست از صاحب نظران استان در این حوزه دعوت شده تا با حضور در این کارگروه، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص ارائه دهند.

او  تصریح کرد: اعضای محترم نیز می‌توانند دیدگاه‌ها و همچنین افراد مد نظر خود جهت شرکت در جلسات این کارگروه را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان معرفی نمایند.

او ادامه داد: ماحصل تصمیمات کارگروه در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و پس از بحث و بررسی در قالب مصوبه شورا به دستگاه‌های عضو و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

فتایی در ادامه با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ ملی، ضمن تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسخی به دشمنان نظام خواهد بود که از تمام ظرفیت‌های خود برای دلسرد کردن مردم و تزریق ناامیدی در سطح جامعه بهره گرفته اند.

لازم به ذکر است که درپایان این مراسم حکم ریاست شورای فرهنگ عمومی استان، با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ابلاغ گردید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار