نمایش ۱۸ فیلم در چهارمین جشنواره فیلم فجر لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: ۱۸ فیلم از دو بخش سودای سیمرغ و پروانه‌ها (ویژه کودکان و نوجوانان) سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد به نمایش در می‌آیند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: ۱۸ فیلم از دو بخش سودای سیمرغ و پروانه‌ها (ویژه کودکان و نوجوانان) سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد به نمایش در می‌آیند.
احمدحسین فتایی  گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ۱۸ فیلم از بخش سودای سیمرغ و پروانه ها، ویژه کودکان و نوجوانان جشنواره طی روز‌های ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری و همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب چهارمین جشنواره فیلم فجر استان لرستان در سینما استقلال خرم آباد به نمایش گذاشته خواهد شد.

او  با اشاره به حضور فیلم‌های مطرح سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، فیلم‌های اختصاص یافته به چهارمین جشنواره فیلم فجر لرستان شامل "خون شد" به کارگردانی مسعود کیمیایی، "خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، "درخت گردو" به کارگردانی محمد حسین مهدویان، "بی صدا حلزون" به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده، "پدران" به کارگردانی سالم صلواتی، "پوست" به کارگردانی بهمن ارک و بهرام ارک، "تعارض" به کارگردانی محمد رضا لطفی، "سینما شهر قصه" به کارگردانی کیوان علیمحمدی، "شنای پروانه" به کارگردانی محمد کارت، "عامه پسند" به کارگردانی سهیل بیرقی، "مردن در آب معطر" به کارگردانی نوید محمودی، "آبادان یازده ۶۰" به کارگردانی مهرداد خوشبخت و "ابر بارانش گرفته" به کارگردانی مجید برزگر خواهند بود.

او  افزود: فرامرز قریبیان، سعید آقا خانی، سیامک انصاری، هومن برق نورد، پانته‌آ پناهی ها، پیمان معادی، مهران مدیری، مینا ساداتی، فاطمه معتمد آریا، باران کوثری، هوتن شکیبا، هدیه تهرانی، زنده یاد جمشید مشایخی، حامد کمیلی، هانیه توسلی، مهران احمدی، محسن کیایی، جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی و پانته‌آ بهرام از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این آثار به ایفای نقش پرداخته اند.

فتایی تصریح کرد: همچنین در بخش پروانه‌ها نیز که ویژه کودکان و نوجوانان است فیلم‌های "کانی و ستاره" ساخته عبدالرضا مجلسی، "منطقه پرواز ممنوع" ساخته امیر داساگر، "تورنا ۲ " ساخته سید جواد هاشمی، "قطار آن شب" ساخته حمید رضا قطبی و "بیست و سه نفر" ساخته مهدی جعفری حضور خواهند داشت.

دبیر چهارمین جشنواره فیلم فجر استان لرستان اذعان داشت: فیلم‌های بخش پروانه‌ها همه روزه در یک سانس و از ساعت ۱۰ صبح و فیلم‌های بخش سودای سیمرغ در سه سانس و در ساعات ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ در سالن شماره یک سینما استقلال خرم آباد اکران می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان خاطر نشان ساخت: معاونت هنری و سینمایی این اداره کل دبیر اجرایی و خانه سینمای مستند لرستان مسئول برگزاری این جشنواره خواهند بود و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به گیشه سینما مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار