موش‌های پاریس، بحث داغ کارزار‌های انتخاباتی

موش‌های شهری در فرانسه یکی از معضلات مهم این کشور به ویژه در شهر پاریس است که به موضوعی مهم در کارزار‌های انتخاباتی نامزد‌های شهرداری تبدیل شده است.

موش‌های پاریس، بحث داغ کارزار‌های انتخاباتیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حال حاضر موضوع موش‌های شهری در فرانسه به ویژه در پاریس که به علت سیل‌های مکرر یا فعالیت‌ها در زیر یا روی خیابان‌ها از لانه هایشان در زیر زمین بیرون آمده اند، به یکی از موضوعات در بحث‌های تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های شهرداری تبدیل شده است.

به مدد شبکه‌های اجتماعی حضور این موش‌ها در حاشیه رودخانه سن، در بوستان‌ها و باغچه ها‌ی خیابانها، از سال ۲۰۱۷ به بعد بار‌ها رسانه‌ای شده اند.

در این خصوص آن ایدالگو، شهردار پاریس به اقدامات اصلاحی متعددی دست زده تا جذابیت گردشگری شهر پاریس تا بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ حفظ شود.

استفان بار، سخنگوی اتحادیه شرکت‌های متخصص در مبارزه با جوندگان و ضد عفونی می‌گوید این موش‌ها همه جا هستند و در کانالها، در امتداد نرده‌های بوستان‌ها می‌توان رد آن‌ها را گرفت.

به گفته این اتحادیه، در سال گذشته اقدامات این شرکت‌ها برای مبارزه با موش‌ها ۲۳ درصد افزایش یافته که علت آن عمومیت یافتن پیک نیک‌های شهری، انباشته شدن زباله‌های خوراکی در مسیر‌های عمومی، مجبور کردن گروه‌های جمع آوری زباله شهرداری به تغییر ساعت جمع آوری زباله و نظافت شهر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار