پیش بینی ۸۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در منوجان

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات منوجان گفت: تعداد ۸۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای اخذ آرای واجدان شرایط در شهرستان منوجان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محمودی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان منوجان گفت: سلامت انتخابات توام با آرامش و امنیت مدنظر است که این امر در شهرستان منوجان با کمک عوامل اجرایی، نظامی و انتظامی محقق شده و این شهرستان برای انتخابات آماده است.

او افزود: رعایت اصل بی‌طرفی و جانب‌داری نکردن از فرد یا گروهی خاص در انتخابات عامل تضمین‌کننده سلامت انتخابات در سال جاری است.

محمودی تصریح کرد: با همدلی همه متولیان امر انتخابات اعم از مجریان و ناظران انتخابات و عمل به قانون، شاهد برگزاری انتخابات باشکوه خواهیم بود.

او بیان داشت: باید در چارچوب قانون نظارت داشته باشیم و به آرای مردم احترام بگذاریم و شرایطی را ایجاد کنیم که با مدیریت مطلوب انتخابات سالمی در شهرستان منوجان برگزار شود.

فرماندار منوجان گفت: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات همیشه مانند میراث ارزشمندی مطرح بوده است.

 رئیس ستاد انتخابات منوجان گفت: انتخابات از ارزش خاصی برخوردار بوده و در صورت هرگونه خطایی با مشکلات جبران‌ناپذیری روبه‌رو می‌شویم.

محمودی افزود: ملاک ما در برگزاری انتخابات اسفندماه امسال فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری است و دولت هم به برگزاری انتخابات سالم، شفاف و رقابتی با حضور حداکثری تأکید دارد.

او تصریح کرد: تمام تمهیدات و ملزومات اولیه برای انتخابات سالم، رقابتی و مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است.

محمودی بیان داشت:  تعداد ۸۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای اخذ آرای واجدان شرایط در شهرستان منوجان پیش‌بینی شده است.

فرماندار منوجان گفت: از این تعداد شعبه اخذ رأی، بخش مرکزی منوجان دارای ۵۴ صندوق است که ۲۳ صندوق رأی ثابت و ۳۲ صندوق رأی نیز سیار است.

او افزود: در همین راستا بخش آسمینون دارای ۲۴ صندوق اخذ رأی است که از این تعداد ۱۲ صندوق اخذ رأی ثابت و ۱۳ صندوق سیار است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان منوجان از آمادگی ۱۰۰درصدی این شهرستان برای برگزاری انتخابات ۲ اسفند خبرداد و تصریح کرد: مانع خاصی وجود ندارد و اکثر عوامل آموزش لازم برای برگزاری انتخابات دیده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار