میله های زندان در انتظار دو سارق منزل در البرز

جانشین انتظامی البرز گفت: سارقان منزل با اعتراف به بیش از ۶۰ فقره سرقت در استان‌های البرز و تهران دستگیر شدند.

میله های زندان در انتظار دو سارق منزل در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی، جانشین انتظامی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در بخش‌های شمالی استان البرز و با توجه به این که بعضی از سرقت‌ها توام با خشونت و استفاده از سلاح سرد گزارش شده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند ۲ نفر سارق جوان و لاغر اندام در ساعت‌های پایانی شب با شیوه توپی زنی و بالکن روی وارد خانه شهروندان شده و و در مواقعی که صاحب خانه در منزل حضور داشته با تهدید سلاح سرد و قمه اقدام به سرقت لوازم منزل آن‌ها می‌کنند.

جانشین انتظامی البرز گفت: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هر ۲ نفر از اعضای باند سارقان شده و با شناسایی مخفیگاه آن‌ها در شهر کرج باهماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار حسینی با بیان این که یکی از متهمان تحت تعقیب مقام قضائی استان‌های آذربایجان شرقی و تهران بوده است، افزود: متهمان پس از مشاهده مستندات دقیق کارآگاهان چاره‌ای جز اعتراف در پیش روی خود ندیدند و به بیش از ۶۰ فقره سرقت منزل اقرار کردند.

جانشین انتظامی استان البرز با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد، گفت: شهروندان عزیز می‌توانند با تجهیز بالکن اماکن خصوصی خود به نرده‌های بازدارنده و استفاده از درب‌های ضد سرقت در تامین امنیت شهر پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.