برگزاری هفدهمین یادواره شهدای غدیر استان کرمان

هفدهمین یادواره ۲۷۶ شهید غدیر استان کرمان با حضور خانواده شهدای استان ومسئولان در حسینیه ثارلله شهر کرمان برگزار شد.

سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه هفدهمین یادواره ۲۷۶ شهید غدیر استان کرمان به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: این یادواره  برای پاسدارانی است که جهت تامین امنیت میهن اسلامی به سیستان و بلوچستان رفته بودند و در برگشت از ماموریت هواپیما دچار سانحه شد و ۲۷۶نفربه شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود:شهدا علاوه بر حضور در مرز‌ها در همه صحنه‌ها از جمله خیابان‌ها و مناسبت‌هایی که در دهه فجر، روز قدس و در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کردند.

او گفت: وظیفه ما این است که در دوم اسفند برای رای دادن به مجلس یازدهم و نماینده مجلس یازدهم شرکت کنیم و با مشارکت بالا دشمنان را ناکام کنیم و شهدا را از اقدام خود خوشحال کنیم.

حجت‌الاسلام  محمد‏باقر حیدری‌کاشانی استاد حوزه در این یادواره با بیان اینکه خداوند ما را در قیامت به سه دسته تقسیم می‌کند گفت: گروهی مقربان درگاه خداوند بوده، جزو سابقون هستند و برای خدا از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه خداوند می‌فرماید اصحاب یمین بهشتی هستند، اما مقرب درگاه خداوند نیستند افزود: فقط السابقون السابقون هستند که به بهشت ولایت و امامت رسیده و مقرب درگاه خداوند شدند.

او با عنوان اینکه جنات نعیم بهشت‌های ولایت و امامت هستند که وقتی انسان به آن‌ها برسد مقرب درگاه خداوند می‌شود گفت: قطاری به سمت خدا می‌رفت به بهشت که رسید همه پیاده شدند غافل از آنکه مقصد خود خدا بود.

حیدری‌کاشانی با بیان اینکه قطاری نیز به سمت جهنم می‌رفت؛ به جهنم که رسید خداوند متعال کافران و منافقان را یکجا در پایین‌ترین درجات جهنم با هم محشور می‌کند افزود: مردم از هر آنچه که غیر خدا است دوری کنید و قلب‌هایتان را متوجه خدا کنید چرا که هر آنچه که در این عالم هست و نیست از آن خداوند است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار