سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان به کار خود پایان داد

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان با تجلیل از ۶ گروه شرکت کننده در این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون وزیری دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان گفت: با توجه به تغییر تاریخ برگزاری جشنواره از ۲۴ تا ۳۰ بهمن به ۲۷ تا ۳۰ این ماه و محدود شدن برنامه ها، ۶ گروه محلی و ۲ خواننده پاپ در این جشنواره به اجرای برنامه پرداختند.

او افزود: طی دو سالی که دبیری جشنواره موسیقی فجر استان را به عهده داشتم،هدفم همدلی و دورهم جمع کردن هنرمندان موسیقی استان بود.

وزیری بیان داشت: جشنواره امسال با همه کم و کاستی هایش گذشت و جا دارد از هیئت مدیره انجمن موسیقی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،معاونت هنری این اداره کل و گروه های محلی شرکت کننده در جشنواره تشکر می کنم.

در این مراسم از گروه های "آرشه" به سرپرستی فرشید قلاوند از اندیمشک،"سپهر" به سرپرستی مرتضی شنبه زاده از شوشتر، " گیتار کلاسیک چهارفصل" به سرپرستی وحید وحیدپور و فریدون وزیری،"لوریان" به سرپرستی محسن عساکره از ماهشهر،"الغدیر" به سرپرستی احمد بیت سیاح از اهواز،"تاریشا" به سرپرستی علی حسین لجمی اورک، ۶ گروه شرکت کننده در بخش سنتی و محلی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان تجلیل شد.

همچنین از رضا علیجانی سرپرست روابط عمومی شهرداری اهواز از حامیان برگزاری این جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.