رقابت حافظان قرآن زیر ۱۰ سال همزمان با سراسر کشور در اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور در روز ۹ اسفند ماه حافظان قرآن زیر ۱۰ سال در اردبیل به رقابت می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: آزمون کتبی مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط ادارات ارشاد برگزار شده و اوقاف نیز متولی برگزاری آزمون شفاهی است.

او افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز ۹ اسفند ماه در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است که محل برگزاری امتحانات در کارت ورود به آزمون ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اجرای آزمون طرح تشویقی حافظان نیز خبر داد و گفت: مشمولان این طرح از ۹ تا ۱۶ اسفند ماه در محل‌های تعیین شده در آزمون شرکت می‌کنند و افرادی که در آزمون فوق نمره حدنصاب را کسب کنند مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان تشویق پرداخت خواهد شد.

او افزود: برگزاری مسابقات قرآنی تضمین کننده اجر و ثواب دنیوی و اخروی مردم است و در این زمینه انتظار می‌رود همکاری‌های لازم به شکل مطلوب انجام یابد تا بتوانیم مسابقات قرآنی را در شان و جایگاه مناسبش برگزار کنیم.

ستوده تصریح کرد: شناسایی استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف قرآنی و ایجاد زمینه رقابت سالم در فعالیت‌های قرآنی در بین تلاشگران در این عرصه از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.